FRAKT
Din order levereras till dig inom 10 arbetsdagar

Så här ser en leverans ut av de små speglarna, det är dom som finns i 100-serien
- Du lägger ordern och får en bekräftelse på mejl
- När ordern är färdigpackad skickas ett mail och du får ett fraktsedels ID och kan följa paketet på www.postnord.se
- Därefter kommer ett sms från posten att de tagit emot paketet
- När spegeln kommit till ett av Posten utsett uthämtningsställe i din närhet får ni ett sms.

Så här ser en leverans ut av de stora speglarna som finns i 200-serien
- Du lägger ordern och får en bekräftelse på mejl
- När ordern är färdigpackad skickas ett mejl och bekräftar detta
- Därefter kommer ett sms från posten att de tagit emot paketet
- Posten skickar ett SMS och ber dig ringa upp för att boka utkörning till dig

Har du inte lämnat ett korrekt mobilnummer så får du en pappers-avi i brevlådan en dag senare

Om ditt paket är försenat med mer än tre dagar så hör av dig till support@sminkspegel.se

För utrikes leveranser ber vi dig beställa på makeupmirror.com

Här finns mer information om leveranser

http://www.postnordlogistics.se/sv/online-services/Sidor/geografisk-tackning.aspx
Avsändande land : Sverige
Avsändande postnr : 53333 (Götene)
Välj tjänst : MyPack



RETURER

Ångerrätt
Du har ångerrätt i 14 dagar från att du mottagit leveransen.
Börja med att maila support@sminkspegel.se
Spegeln ska vara utan repor och returneras i originalförpackning
Vid retur för ångerrätt och byte står du som kund för kostnaden för returportot
Du postar spegeln tillbaka I originalförpackningen till
Elogistik, Fabriksgatan 3, 533 33 Götene

När vi mottagit produkten avbryter vi köpet eller återbetalar om ni redan betalt

Reklamation
Vi står för returfrakten vid en godkänd reklamation. Finns varan i lager skickar vi en ny så fort vi mottagit varan och godkänt reklamationen. Om varan ej längre finns i lager kontaktar vi dig för vidare hantering av ärendet.
Vi följer Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer vid eventuell tvist
Maila först till support@sminkspegel.se vid en reklamation och beskriv ditt problem så hjälper vi dig!
Se gärna www.sminkspegel.se/faq för att där beskrivs eventuella problem som kan lösas av er på plats.

Ej uthämtade varor
Vid ej uthämtade varor får kunden betala för fraktkostnad tur och retur av paketet

Återbetalning vid kortköp
Återbetalning sker senast 3 vardagar efter vi tagit emot varan. Vi sätter då tillbaka det aktuella beloppet. Det kan ta mellan en och fem bankdagar innan pengarna syns på kontot (beroende på bank)